Emaitzak: 4

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (1)
Se puede identificar un perfil de “cliente activo” que ha tomado la costumbre de hacerse cargo en actividades de servicio tales como el avión, el coche de alquiler, la comida del restaurante o los medios de pago. “Bezero aktiboak” ohitura hartu du hainbat zerbitzu-jardueraz arduratzeko: hegazkina, autoa alokatzea, jatetxea edo ordainbideak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (2)
Posteriormente, con una simple inspección visual, determinamos las zonas de contacto que nos indican el perfil activo. Azkenik, begi hutsez begiratuz,ukipen-zonak zehaztuko ditugu; haiek adieraziko digute zein den profil aktiboa.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Un aspecto muy importante para que este perfil activo sea el adecuado es la distancia entre centros. Profil aktibo hori egokia izan dadin, oso garrantzitsua da zentroen arteko distantzia.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Para quienes buscan trabajo, estos datos demuestran la importancia de tener un perfil activo en sitios como LinkedIn, Facebook o Twitter, y realza el hecho de que lo que dicen y hacen en las redes sociales puede afectar a su carrera. Datu horiek argi eta garbi erakusten dute zeinen garrantzitsua den, lan bila dabiltzanentzat, profil aktibo bat izatea LinkedIn, Facebook edo Twitter sareetan, eta agerian uzten du sare sozialetan esan edo egiten dutenak beren karrerari eragin diezaiokeela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)